Gratis aanplant advies
Search

In verband met onze vakantie zijn we telefonisch van 12-7 t/m 21-7 niet bereikbaar. Bestellingen en mailberichten worden wel in behandeling genomen. 

In verband met onze vakantie zijn we telefonisch van 12-7 t/m 21-7 niet bereikbaar. Bestellingen en mailberichten worden wel in behandeling genomen. 

Klantenservice

  • Bestellen bij Gras & Haag is erg eenvoudig:
    1. Je selecteert als eerst het product en het aantal producten je nodig hebt. Hierbij kan je gebruikmaken van de rekenhulp voor het aantal benodigde planten per meter haag of aantal m2 graszoden die onder het desbetreffende product te vinden is. Plaats daarna de benodigde producten in je kruiwagen.
    2. Daarna klik je op de kruiwagen rechts bovenin het scherm en gaat door naar de bestelproces door op ‘ga naar kruiwagen’ te klikken. In de kruiwagen kan je gebruikmaken van de rekenhulp voor het berekenen van de verzendkosten van jouw bestelling.
    3. Als je vanuit de kruiwagen op ‘afrekenen’ klikt kan je je gegevens zoals je naam, telefoonnummer, factuur- en verzendadres en je gewenste afleverdatum invullen. Ook kies je daar je gewenste betaalmethode en klik dab op ‘bestelling plaatsen en betalen’. Controleer vooraf goed of je de juiste gegevens hebt ingevoerd.
    4. Nadat je de bestelling hebt geplaatst krijg je een orderbevestiging op de website en een orderbevestiging per e-mail met verdere details en informatie.

Voor direct antwoord op al je vragen en (plant)advies kun je telefonisch contact met ons opnemen via het algemene telefoonnummer: 0165 700 519. Of stuur je vraag per e-mail aan klantenservice@grasenhaag.nl en we helpen je graag verder.

Onze specialisten staan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 klaar om jouw vragen te beantwoorden.

  • Ideal (Online betalen via eigen bank)
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • Klarna (achteraf betalen en in termijnen)
  • Overboeking (je ontvangt alle gegevens bij de bevestiging van de bestelling. De bestelling wordt verstuurd na ontvangst van betaling)

Voor ons betalingsverkeer werken wij samen met Mollie

Het is niet mogelijk om contant te betalen bij de levering. De bestelling dient betaald te zijn voor we de bestelling bezorgen.

Het is mogelijk om de planten bij ons op locatie te bekijken. Maak hiervoor eerst een afspraak. Een afspraak maken kan bij onze klantenservice (klantenservice@grasenhaag.nl)

Stuur een e-mail aan klantenservice@grasenhaag.nl onder begeleiding van het ordernummer, je adres gegevens en de reden van de annulering of neem telefonisch contact op met onze klantenservice 0165 700 519. Wij maken bij een annulering onderscheid tussen levende en niet-levende producten.

Levende producten

Je kan een bestelling met levende producten (graszoden en haagplanten) binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling annuleren, tenzij je al een verzendbevestiging hebt ontvangen. Is je bestelling al verzonden? Dan is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren.

Niet-levende producten

Onder de niet-levende producten vallen producten zoals graszaad en bemesting. Wij verzoeken je een annulering altijd zo snel mogelijk via e-mail aan ons door te geven onder vermelding van je ordernummer. Bestellingen met niet-levende producten kunnen worden geannuleerd voordat je een verzendbevestiging hebt ontvangen. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen dan is de bestelling reeds verwerkt en kan deze niet meer worden geannuleerd.

Onze graszoden en haagplanten worden geleverd op pallets. De pallets zijn van onbehandeld hout en daarom kun je ze doorgaans gratis inleveren bij de plaatselijke milieustraat. De pallets worden geleverd door onze vaste transportpartner.

Wij bezorgen door heel Nederland op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag, met uitzondering van de eilanden. Op zaterdag, zondag en maandag kunnen we helaas niet leveren. De leverdatum kan bij de bestelling worden gekozen.

Wanneer je de haagplanten besteld heb je de mogelijkheid de lever dag te kiezen. Bij planten die direct geleverd kunnen worden, geldt: vóór 23:59 uur besteld is binnen 5 werkdagen geleverd. We proberen altijd de haagplanten voor vrijdag te leveren, zodat je de planten in het weekend kunt planten.

Wanneer je de graszoden besteld heb je de mogelijkheid de lever dag te kiezen. Als je geen keuze maakt geldt het volgende: vóór 12:00 uur besteld is de volgende werkdag geleverd (met uitzondering van maandag).

Het is zeker mogelijk om een bestelling bij Gras & Haag in Zegge (Sier Vroegrijkstraat 2A) af te halen. Kies tijdens het bestellen voor afhalen. De eventuele bezorgkosten vervallen en je krijgt een mail zodra je bestelling klaar staat.

Hebben we het juiste product in goede staat geleverd, maar ben je toch niet helemaal tevreden? Ook dan is het uiteraard mogelijk je bestelling retour te sturen. Wel worden in dit geval retourkosten in rekening gebracht. Stuur onze klantenservice een e-mail (klantenservice@grasenhaag.nl) met een ordernummer, een toelichting en een foto van het product dat je wenst te retourneren. Onze klantenservice medewerkers zullen je e-mail in behandeling nemen en je verder helpen met je retourmelding. De foto’s dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Scherp/goede kwaliteit
  • Een foto van dichtbij van een eventuele beschadiging aan het product
  • Een foto van het hele product(en)
  • Een foto van alle ontvangen producten wanneer een product ontbreekt

Houd er rekening mee dat bij een retourmelding onderscheid wordt gemaakt tussen levende en niet-levende producten.

Levende producten

Meld goederen zoals haagplanten binnen 2 dagen na ontvangst per e-mail aan voor retour bij onze klantenservice. LET OP: Levende producten worden uitgesloten van het herroepingsrecht van 14 dagen aangezien deze producten kunnen verouderen of in kwaliteit achteruit kunnen gaan in de periode van bezorgen en retourneren.

Niet-levende producten

Meld niet-levende goederen zoals bijvoorbeeld graszaad en bemesting binnen 14 dagen na ontvangst per e-mail aan voor retour bij onze klantenservice.

Is je bestelling kapot of verkeerd geleverd en wens je deze te retourneren, laat dit dan direct/zo snel mogelijk na ontvangst aan ons weten.

Voor het retourneren van je bestelling worden onderstaande retourkosten gerekend:

  • Palletlevering: €75,- per pallet, tenzij anders overeengekomen met onze klantenservice. Hiervoor wordt een ophaalopdracht ingepland.
  • Postpakketten: €7,99 per pakket. Print het door ons toegestuurde retourlabel uit en plak deze op de doos. Dit pakket dien je zelf naar een PostNL punt te brengen. Jouw retour zal vervolgens binnen enkele dagen door ons worden ontvangen.

Met betrekking tot garantie maken wij een onderscheid tussen levende en niet-levende producten.

Alle levende producten, zoals graszoden en haagplanten vallen bij ons onder de garantieregeling ‘aangroeigarantie’:

  • 2 maanden aangroeigarantie op haagplanten vanaf het groeiseizoen (april/ mei)
  • 1 maand aangroeigarantie op graszoden vanaf moment van ontvangst in goede staat.

Meer informatie vind je op onze aangroeigarantie pagina of je kunt hiervoor te allen tijde terecht bij onze klantenservice.

Het is altijd mogelijk om planten bij te bestellen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op. Als je een verzendbevestiging heeft ontvangen is het niet meer mogelijk met dezelfde levering mee te sturen en kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.

Bij elke partij die we verzenden wordt tenminste 1 plant gelabeld, zodat het makkelijk te onderscheiden is om welke plant het gaat.

Ondanks de zorg die wij besteden aan het correct afleveren van iedere bestelling, kan het zijn dat er wat misgaat. Wij nemen iedere klacht zeer serieus, en verzoeken je bij klachten zo snel mogelijk na levering contact met ons op te nemen. Onze klantenservice neemt jouw klacht in behandeling om deze vervolgens naar alle tevredenheid op te lossen.

Overige vragen kan je direct stellen, bij voorkeur per e-mail (klantenservice@grasenhaag.nl) of telefonisch (0165 700 519). Wij streven ernaar om tijdens kantooruren jouw vraag dezelfde dag nog te beantwoorden.

Hulp nodig?

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen hier.

Klantenservice

Bereikbaar van
Ma t/m vr: 9:00 – 17:00
Za: 9:00 – 13:00 (alleen afhalen)

Gras & Haag B.V.

Sier Vroegrijkstraat 2a
4735 CN Zegge
Nederland

KvK 82795061
BTW NL862607541B01

De waardering van grasenhaag.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 138 reviews.
Search