Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor er aanspraak gemaakt kan worden op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kan aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient er binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor kosteloze vervanging.
Bij Gras & Haag willen we dat je optimaal kunt genieten van de haagplanten, daarom kweken wij de planten met veel zorg tot een goede kwaliteit haagplant. Toch kan het voorkomen dat de plant het niet red.
Heb je de haagplanten ontvangen en geplant, volgens onze aanplantinstructie, maar ben je niet tevreden over de groei van de plant. Dan krijg je één maand aangroeigarantie. Deze garantie gaat vanaf april in.
Mocht je niet tevreden zijn, dan kan er een garantieprocedure gestart worden door onze klantenservice een e-mail te sturen, met de volgende informatie:
Nadat we deze informatie hebben ontvangen, zullen we samen naar een passende oplossing zoeken. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice!
We geven twee maanden garantie op onze graszoden. Als u de graszoden verkeerd onderhoud, te weinig water geeft of als er broei is ontstaan in de pallet, dan vervalt de garantie.
Daarnaast heb je recht op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen of is wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Mocht je niet tevreden zijn, dan kan een garantieprocedure gestart worden door onze klantenservice een e-mail te sturen, met de volgende informatie:
Nadat we deze informatie hebben ontvangen, zullen we samen naar een passende oplossing zoeken. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice!